kdo jsou

fatto lidi

reklama lena & tomáš
Tomáše Feňa jsem poznala jako kreativního brand managera schopného vymyslet a nastavit vybalancované kampaně na výkon/značka/cena. Osobně mám roky zkušeností z firem, reklamek a od klientů.
grafika fatto lidi
Mám ohromné štěstí na skvělé grafiky. Špičkou v oboru je Honza Huňař, hlavní grafik řady firem. Skvělou grafiku a DTP pro mě dělá Richard Friedmann nebo Tomáš Prek a Alena Matušková.
optimalizace lena
Můj LinkedIn profil prozradí 18 let obchodní a marketingové praxe. Většinu času pracuji na zvýšení obratu nebo povědomí klientů a firem. Vidím slabiny projektů a procesů a umím navrhnout zlepšení.
foto richard & filip
Vyzkoušela jsem v Česku řadu fotografů a nejlepším, s neskutečným talentem, je pro mě Filip Haviar. Na Slovensku se spoléhám na profesionálního fotografa Richarda Friedmanna.
web ján & katka
Postavíme web na šabloně WordPress a pro složitější weby a eshopy spolupracuji s Jánem Milášem. UX výzkum ovládá Kateřina Jagoš Kmentová, se kterou následně designujeme webové prostředí.
copywriting fatto lidi
Zkušenou copywriterkou je Vlasta Malycka Brzobohatá, která se roky stará o texty pro Notino, stejně jako Markéta Zvolská, která zároveň je profíkem na sociální sítě.
dobrý vědět

dotazy (FAQ)

Proč bych měl*a věřit partě freelancerů místo profi agentuře?
Parta freelancerů má za sebou roky praxe na různorodých projektech. Každý z nás je odborník ve svém oboru a není závislý na vaší zakázce. Pracovala jsem ve 3 agenturách, zažila neúměrné navyšování ceny a hodin klientům, vymyšlení zbytečných ``nutných`` prací pro klienta. Každý z naší party freelancerů má vlastní zakázky, projekty a pokud získáme možnost pracovat pro Vás je to pro nás radost, ne nutnost.
Nevím, co přesně potřebuji. Jak to zjistím?
Nejjednodušší cesta je konzultace online nebo ideálně osobně. Na základě neplacené konzultace zjistím, zda je potřeba audit nebo přizvání kolegy/ů. Když si ujasníme jaké jsou vaše potřeby a cíle, jsme na dobré cestě najít vhodná řešení.
Když už mám agenturu/ odborníka, proč bych měl*a zkusit fatto?
Ověřit si, zda máte ten nejlepší přísun nápadů, dobrý směr a vhodné kanály. Názor nezávislého profíka Vám může ukázat novou ideu, vylepšit vaši prezentaci nebo cestu k cílům.
Chci ukázat, co bych měl*a zlepšit, ale musím pak pokračovat s vámi?
Určitě nemusíte. Nabídnu možnosti a způsoby, ale rozhodnutí jsou jen na Vás. Můžete si také vybrat kohokoliv z nás a jednat s ním samostatně.
Chci ppc a trochu poladit web. Kolik to bude stát?
Vždy záleží na aktuálním stavu a cílech digitální prezentace. Na základě auditu můžu říct, jak ,,poladit`` web a jak obtížné bude nastavení kampaní PPC. Od nejmenších zakázek se bavíme o 20+ hodinách. Čím větší projekt, tím náročnější začátek, následná správa je minimální a tím se investice vrací.
Proč fatto?
Fatto je mnohovýznamové slovo v italštině. Fatto znamená hotovo. Fatto znamená fakt, událost, akt, čin. Di fatto znamená vlastně. Tato mnohovýznamovost mě baví a projekt fatto je právě o schopnosti konat. Na základě faktů a činů udělat správně a říct si - FATTO - HOTOVO!